👉 neplatíš plný pronájem místnosti, pouze část provozních nákladů spojených s pořádáním akce
👉 akce bude uváděna jako součást programu SI na Staromáku (na plakátech, v letácích, mezi fb událostmi)
👉 akci dáme náš běžný komunikační servis (na sítích i na tabulích v prostoru)
Podrobnosti se můžeš dočíst v Obchodních podmínkách.
Uspořádej program na Staromáku
Program SI na Staromáku je už 10 let otevřen podnětům a zájmu veřejnosti. Chceš u nás uspořádat akci pro veřejnost? Na této stránce se dozvíš, jak na to! Pokud se tvá akce nekvalifikuje pro záštitu SI a začlenění do oficiálního programu, vždycky si můžeš rezervovat naše místnosti za běžnou cenu.
Výhody spolupráce
Jak na to?
1️⃣
Napiš o akci na staromak@skautskyinstitut.cz. Nezapomeň zahrnout: formát akce (přednáška, debata, workshop, ...), název/téma, anotaci, pro kolik lidí a jakou cílovou skupinu je akce určena, zda plánujete vybírat vstupné a v jaké výši (běžně v takovém případě jdeme 50:50), zda se jedná o jednorázovou, nebo opakovanou záležitost.
2️⃣
Počkej na vyjádření dramaturgyně, v případě odsouhlasení spolu domluvíte detaily (přesné datum a čas, místnost, propagaci a produkci na místě).
3️⃣
Pošli podklady pro tištěný program a letáky do poloviny měsíce předcházejícího akci.
4️⃣
Potvrď cohost na Facebooku (to mohou dělat jen fb stránky, ne účty fyzických osob) a propaguj událost i po vlastní ose.
Podmínky:
Vhodná témata & Harmonogram roku 2025
Rok 2025 jsme si dramaturgicky rozdělili na tři sezóny - jarní, letní a zimní. Pro každou z nich jsme zvolili dvě zájmové oblasti, které jsme zvolili tak, aby byly v souladu s posláním SI. Pokud se naše snahy v některém tématu protínají, budeme rádi, když se nám ozvete.
únor–květen: Zmocňování + Skautské hodnoty
Máš know-how, které chceš předávat dál a pomáhat tím světu? Chceme ti dát příležitost! Zajímá nás formát přednášek s diskusí a/nebo workshopů na témata finanční gramotnosti, orientace v legislativě a na trhu práce, tipy ohledně rozjezdu neziskovek.
Chceš široké veřejnosti prezentovat fenomén skautingu a aktivně je zapojovat? Nebo ve skautských kruzích sdílet své názory a zkušenosti týkající se skautingu (co to znamená být skautem, jaké je to vést nebo zakládat oddíl, jak se osvědčuje skautská výchovná metoda a jak pracujeme v oddílech se skautskými hodnotami, ...)? Chceme tématu skautingu v rámci SI na Staromáku vytvořit větší prostor.
červen–září: Kultura + Sousedství
Jsi tvůrce a chceš něco ze svého umu a způsobu přemýšlení předat dál? Nebo jsi nadšenec a chceš pořádat pravidelné aktivity, u kterých by se lidé mohli scházet? Skvěle! Napiš nám, pokud chceš pořádat workshopy s umělci, kurzy tvůrčího psaní, šachové turnaje, večery deskovek, debatní kroužky a podobně.
říjen–leden: Angažovanost + Odolnost a sebepéče
Nabízíš možnost zapojení se, ať už v rámci stáží nebo dobrovolnictví? Chceme o tom vědět a předat to dál. Zajímají nás iniciativy, které pomáhají zanechat svět lepší... Abychom mohli pomáhat ostatním, musíme v první řadě opečovat i sebe, proto je v tomto tématu prostor i na seberozvojová témata (zvládání stresu a krizových situací, předcházení symdromu vyhoření, relaxační techniky atd.)
Co to stojí?
Zprostředkování konání akce s sebou nese administrativní, produkční a další náklady. V případně akcí pod naší záštitou financujeme cca 65 % nákladů na zajištění akce, nemůžeme Vám ale prostor poskytnout zdarma. Cena akce se zároveň liší v závislosti na délce akcí, jejich počtu a požadovaných doplňkových službách. V základu je stanovena takto:
Jednorázová akce (1-2 akce)
1300 Kč / akce
Opakované akce nebo tématické celky (3 a více akcí)
1000 Kč / akce
Rezidenti SI HUB mají nárok na 30% slevu.
Cena zahrnuje
- emailovou komunikaci ohledně Vaší akce
- možnost prohlídky prostor před akcí
- propagace: vytvoření Facebookové události, uvedení akce v měsíčním programu (letáky, plakáty, online)
- pronájem místnosti až na 120 minut vč. energií
- možnost použít veškeré vybavení místnosti: projektor/televizní obrazovka, flipchart a fixy
- administrativní práce a přípravu faktury
Cena nezahrnuje
- práci produkčního (příprava setupu místnosti, ozvučení mikrofony, ...) - zpoplatněna cenou 300 Kč za každou započatou hodinu
- catering (objednávky min. 7 dní předem, pouze do vyčerpání kapacity) - nabídka zde
- administrativní poplatky za případné změny termínu akce nebo jejího zrušení (viz Obchodní podmínky akcí)
- čas na přípravu místnosti před akcí a její úklid a navrácení do původního stavu, pokud je nad čas pronájmu místnosti (tyto úkony je potřeba zahrnout do vyjednaného času vyblokování místnosti)