Často kladené otázky

Co jste chtěli vědět o rezervacích místností na Staromáku a nebáli jste se zeptat.

zpět na přehled místností

Jak to u vás funguje?

Nabízíme vybavené místnosti, které můžete uspořádat pro potřeby vámi plánované události. Jakmile potvrdíme rezervaci, pošleme vám také návod, jak s našimi prostory pracovat, abyste si je dokázali připravit co nejlépe.
Dispozici konkrétní místnosti najdete na její stránce (zde vyberte), obsazenost zjistíte z kalendáře na té samé stránce úplně dole.
Pokud chcete získat přesnou představu o tom, co nabízíme, můžete si domluvit prohlídku místností mailem na adrese rezervace@skautskyinstitut.cz.
Samotnou rezervaci si můžete udělat zde

Je Staromák bezbariérový?

Není, ale pro návštěvu můžete vužít výtah. Kavárna a místnosti, kde se pořádají akce z programu, jsou od 1.p. výš. Pro vstup do budovy je ale nutná asistence, protože je před vchodem schod.

Jak si mám mezi místnostmi vybrat?

Doporučujeme kromě vybavení, které pro uskutečnění vaší události potřebujete, věnovat pozornost i počtu účastníků, abyste se do místnosti pohodlně vešli. Dál vás může zajímat, v jakém patře se místnost nachází a zda je místnost v blízkosti pavlače, kde to žije, nebo schovaná dál v budově.
Přehled všech místností je zde a bližší informace najdete, když si otevřete stránku konkrétní místnosti.

Jak zjistím, kdy je místnost k dispozici?

Můžete si prohlédnout kalendář, který je v zápatí stránky každé z místností. Nejlepší přehled získáte pod možností “week”.
Dostupnost si ale můžete skutečně potvrdit tím, že v rezervačním formuláři vyplníte místnost, datum a čas. Pokud vám formulář neumožní vybrat některé hodiny, znamená to, že jsou již obsazené.

Můžu přijít chvíli před začátkem rezervace a místnost připravit?

Bohužel ne, protože si rezervujete celkový čas, kdy máte do místnosti přístup. Čas, který svou rezervací nezablokujete, se nabízí ostatním zájemcům, tudíž není možné počítat s tím, že bude místnost k dispozici. To samé se týká času na úklid - i ten je nutné do rozsahu rezervace zahrnout.

Připravíte mi občerstvení?

Ano, pokud si k pronájmu objednáte catering. V průběhu rezervace nebude možné přiobjednávat, proto doporučujeme prohlédnout si naši nabídku, aby byla vaše objednávka dostatečná. Objednávku můžete udělat přímo v rezervačním formuláři, který vám i vypočítá i cenu.
Pokud jste už rezervaci odeslali, můžete napsat na adresu rezervace@skautskyinstitut.cz.
Vždy platí, že se objednávka musí vejít do kapacity naší kuchyňky, proto vám catering závazně potvrdíme poté, co kapacitu na ten konkrétní termín zkontrolujeme. Z toho důvodu doporučujeme catering objednávat co nejdříve.
Jestli catering objednávat nechcete, nezoufejte, protože se vždycky můžete podívat, co zrovna nabízí kavárna.

Co pro mě můžete udělat ohledně přípravy místnosti?

Součástí pronájmů není produkce (tzn. příprava) události. Místnosti pronajímáme vybavené, takže si je každý může přizpůsobit k obrazu svému. Na konci události je ale nutné vše zase uklidit, aby s čistým prostorem mohli pracovat ti, co přijdou po vás.

Formulář mám odeslaný, kdy mi rezervaci potvrdíte?

Všechny žádosti o rezervace musíme ručně projít a potvrdit, abychom se ujistili, že vám můžeme poskytnout všechny objednané služby.
Proto doporučujeme rezervaci dělat nejpozději den předem.
Jakmile rezervaci potvrdíme v systému, odešle se vám potvrzovací e-mail, kde kromě termínu a ceny najdete i návod, kde si vyzvednout klíče, jak pracovat s technikou v místnosti, kam umístit směrovky atd.

Musím rezervaci upravit, je to zpoplatněno?

Rezervaci a k tomu objednané služby můžete jakkoliv upravit do 7. dne před zarezervovaným termínem. Pokud budete po tomto termínu (třeba kvůli menšímu počtu účastníků) potřebovat rezervaci zkrátit, zmenšit objednávku občerstvení nebo omezit technickou asistenci, můžeme si podle konkrétní situace nárokovat až 100 % částky, kterou byste za tyto služby zaplatili. Vždy to ale budeme posuzovat podle toho, o jak velkou a jak pozdní změnu se jedná.

Musím rezervaci zrušit, je to zpoplatněno?

Rezervaci můžete bez postihu zrušit nejpozději 7. den před zarezervovaným termínem. Pokud rezervaci zrušíte během následujících 5ti dní, storno poplatek je 50 % celkové částky. Pokud ji zrušíte až během posledních 2 dní před termínem, storno už bude celých 100 % celkové částky.
Pokud jste si objednali catering, extra servírování či služby technika, poplatky za tyto další služby jsou součástí celkové částky za pronájem, takže jsou součástí storno poplatku.

Jak mohu rezervaci zrušit?

Napište na mail rezervace@skautskyinstitut.cz, ideálně jako odpověď na zprávu, kde jsme vám rezervaci potvrdili (to nám pomůže rezervaci najít nejrychleji). Za termín zrušení považujeme moment, kdy nám vaše žádost o zrušení přistane ve schránce, takže tím dost pravděpodobně zamezíte vzniku storno poplatku.

Jdu k vám poprvé, jak najdu místnost XY?

Orientovat se můžete podle čísel, která jsou k místnostem přiřazena. Minutu 125 tedy najdete v prvním, Kajutu 202 ve druhém a Vlastu 317 ve třetím patře.
Organizátorům událostí doporučujeme pro navigování využít černá tabulová “áčka”, která jsou jak v přízemí u vrátnice, tak v 1. patře v prostoru mezi kavárnou a pavlačí. Na áčka můžete nalepit svou předem vytištěnou směrovku, nebo si na vrátnici půjčit houbu a křídy a směrovku jednoduše napsat.
Směrovky není možné lepit ani na zdi, ani na zábradlí, ani na sklo, ani na rámy dveří.

Jak si můžu prostor přizpůsobit?

Veškeré vybavení místností můžete uspořádat podle sebe, případně je doplnit něčím vlastním. Lepení čehokoliv na zdi, skla nebo dveře bohužel není možné, povrchy se tím poškozují.

Chybí mi vybavení, kde seženu další?

K dispozici je vám to, co je podle popisu místnosti její součástí, případně co jste si zaškrtli v patřičné sekci rezervačního formuláře nebo co se individuálně domluvilo.
Z provozních důvodů bohužel není možné půjčovat si další stoly a židle z pavlačí či z kavárny.

Kam můžu umístit plakáty propagující moji událost?

Propagační materiály můžete přilepit na tabuli hned vedle vchodu do kavárny. Lepit cokoliv na zdi nebo na skla a rámy pavlače není možné a porušení bude pokutováno.
Letáčky můžete umístit do knihobudky na pavlači v 1.p.

Co když se v průběhu rezervace stane něco, s čím potřebujeme pomoci, potřebujeme to nahlásit?

V každé místnosti najdete na zdi připevněnou bedýnku s nápisem PŘEČTI SI, ve které jsou vytištěné Pokyny k užívání místnosti. Tam najdete jak řešení problémů, tak kontakty na ty, kteří vám problémy pomohou řešit.

Ještě něco, o čem mám vědět?

Nejdůležitější informace o vaší rezervaci se dozvíte z potvrzovacího mailu, který vám přijde. Pak jsou tu Obchodní podmínky ohledně využívání prostor (odkazujeme na ně u rezervačního formuláře) Vytvořením rezervace dáváte souhlas s jejich dodržováním. Budeme počítat s tím, že jste si je opravdu přečetli a že berete v potaz, že vás za jejich porušení mohou čekat konkrétní postihy.
Pokud vám cokoliv není jasné, neváhejte se na nás obrátit na adrese rezervace@skautskyinstitut.cz, kde vám otázky rádi zodpovíme.